با انعقاد تفاهمنامه سازمان فرهنگی و موسسه مهر خانواده؛

پاتوق گفت‌وگو در ساحل بوشهر راه‌اندازی می‌شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
گفت‌وگو عنصری حیاتی در استحکام روابط اجتماع انسانی است. خانواده و جامعه ماتحکم، خانواده و جامعه‌ای است که اعضای آن سخن گفتن با یکدیگر را دوست داشته و از همنشینی و هم‌صحبتی با یکدیگر لذت می‌برند و هیچ جمع و کار دیگری را به در کنار هم بودن ترجیح نمی‌دهند.

در این جوامع گفت‌وگو بر اساس احترام به حقوق یکدیگر شکل گرفته و این خود از اصول اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. بر همین اساس، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در نظر دارد به‌منظور فراهم کردن محیطی برای گفت‌وگو و مکالمه، این فضا را با همکاری موسسه مهر خانواده در ساحل بوشهر ایجاد نماید.

از همین رو، طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با موسسه مهر خانواداه، مکانی با عنوان «پاتوق گفت‌وگو» در ساحل بوشهر راه‌اندازی می‌شود که قرار است برنامه‌های متنوعی را در همین راستا به شهروندان عزیز بوشهری ارائه نماید.

برخی از این برنامه‌ها عبارتند از برنامه‌های آموزشی (تحلیل فیلم وتئاتر دور خوانی کتاب با موضوع جامعه شناسی روانشناسی اجتماعی پاتوق‌های گفت‌وگو و کارگاه‌های آموزشی خانواده با موضوعات اجتماعی و فرهنگی ...)، برگزاری برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفرح برای نوجوانان و جوانان ( مسابقات بازی های فکری و بومی فستیوال های کوچک خانوادگی دوره های آموزشی هنری)، ویژه‌برنامه‌هایی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تست‌های سلامت جسمانی نظیر فشار خون، ایدز و...، در صورت لزوم ارجاع به متخصصین، تست‌های روانشناسی کاربردی در صورت نیاز ارجاع به متخصص، نشست‌های نجوم، تولید محتواهای آموزشی و... .

گفتنی است مکان برگزاری این پاتوق‌های گفت‌وگو در بوشهر، خیابان ساحلی، روبه‌روی میدان هوایی خواهد بود.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۱۸
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۴۷۶
کد خبر : ۱,۴۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید