شهردار بندر بوشهر خبر داد: بهره برداری از دوربین های شهری در معابر شهر

شهردار بندر بوشهر خبر داد: بهره برداری از دوربین های شهری در معابر شهر
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر از فعال شدن سامانه کنترل سرعت در اتوبان امام علی(ع) و خیابان ساحلی شهر بوشهر خبر داد .

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر از فعال شدن سامانه کنترل سرعت در اتوبان امام علی(ع) و خیابان ساحلی شهر بوشهر خبر داد . 
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر از فعال شدن سامانه کنترل سرعت در اتوبان امام علی(ع) و خیابان ساحلی شهر بوشهر خبر داد و افزود : امروزه در اکثر شهرهای بزرگ و پیشرفته دنیا به منظور ارتقاء احاطه مدیریت شهری بر کلیه رویدادها و وقایع اثرگذار شهر به ویژه امنیت شهروندان ، از فن آوریهای نوین نظارت از راه دور استفاده می شود . 
امیری با اشاره به اینکه در حال حاضر تکنولوژی به کمک مدیران شهری آمده و در تمام کشورهای دنیا برای کنترل ترافیک به کارگیری می شود ، خاطرنشان کرد : در همین راستا ، سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری بندر بوشهر با همکاری معاونت عمرانی اقدام به نصب و همچنین راه اندازی دوربین های پایش تصویری اعم از نظارت تصویری و ثبت سرعت در اتوبان امام علی(ع) و خیابان ساحلی شهر بوشهر نموده است . 
شهردار بندر بوشهر در ادامه مزایای استفاده از سیستم های هوشمند را امکان فعالیت شبانه روزی و دقت بالا ، تغییر رفتار رانندگی ، کاهش پایدار تصادفات ، افزایش ایمنی و در نتیجه بهبود عبور و مرور شهری و امنیت شهروندان ، عنوان کرد و گفت : این سیستم در بازدارندگی از وقوع تخلف و نظم ترافیک که از مسائل حائز اهمیت برای مجموعه مدیریت شهری است ، بسیار موثر است . 
بدیهی است دوربین های پایش تصویری از جمله پروژه هایی است که در بدو ورود امیری به شهرداری بندر بوشهر و بدست گرفتن سکان مدیریت شهری استارت آن خورد و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است . 
همچنین خرید تجهیزات فاز دوم پایش تصویری نیز به مناقصه رفته است.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۲۲۱
کد خبر : ۱,۳۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید